Blogmas #1: Алтернативни елхи и коледни креватчета

19:59


Откакто за пореден път се върнах в този блог и започнах без оправдания да го водя редовно, си обещах - пристигне ли декември месец, да направя предизвикателството за ежедневното публикуване. 

Разбира се, заблуждавала съм се и почти чувам как петото число на календара ми се смее подигравателно, но пък си казвам по-добре късно, отколкото изобщо. И започвам! :D

Тази година коледното настроение упорито се крие от мен - като се започне от липсата на каквато и да е било украса в града, пролетните температури вън и прекаленото ми притесняване и натоварване в университета.

Въпреки това си наложих да се "подбутна", защото декември тече с пълна сила, а аз нямам намерение да оставя топлото чувство, което се настанява предпразнично, да се изниже без дори да го забележа.



Затова съботният ден беше ден за украсяване. При това 4-часово украсяване, към чийто край се чувствах изтощена. Но пък резултатът си заслужаваше - защото за момент ми стана коледно, цветовете ми се усмихват от всеки ъгъл на апартамента и у дома е още по-уютно от когато и да е било преди.



От дълго време исках да направя някаква концепция на алтернативна елха, а тези, които се правят от стълби, честно казано обират овациите ми. Моят опит е по-скоро нелеп на фона на изкуствата, които хората създават, но пък специалното в моя случай е, че без да искам алтернативната елха се превърна в коледна къщичка на Бостън. 



Хареса си висящите играчки, обгърнатата от гирлянди стълба и честно казано намирам пухкавата му муцунка за перфектно вписващо се допълнение към цялата идилия. Интересно ми е колко време ще издържи украсата в компанията на самотния апартамент през делниците и неговите две лапи. :D

И искам за финал да ви пожелая - един магически, много коледен и премного озвучен от смехове декември месец. Пожелавам ви да черпите вдъхновения и да теглите чертата, осъзнали, че годината е оставила повече усмивки и полезни уроци, отколкото сте си обещали през миналата.
Бъдете обичани! 
хх



You Might Also Like

0 коментара