Blogmas #3: Благотворителност и коледни картички

11:40


Ръчноправените картички през последните години станаха много популярни, атрактивни и предпочитан подарък за познати, колеги, приятели. За първи път се опитвам да правя подобно "изкуство" и въпреки многото детайли, изрезки и материали (а и боклукът, който следва ;d) го намирам за освежаващо и го определям като машина за производство на коледно настроение. 


Всъщност вчера - преди да открием коледния базар - си бяхме определили за задача да си набавим материали за картичките. Почти нямаше книжарница, която да не предлага коледни дрънкулки, което правеше избора ми малко по-труден, защото съм от хората, които, колкото повече имат да гледат, толкова повече се объркват какво искат.


Любимата ми находка определено са плътните картонени лист с коледни щампи по тях. Само докато ги гледаш и умът ти вече рисува някакви картини на запалени камини, стенни часовници и много кутии с панделки под елхата. Толкова са хубави, че едновременно ми е тъжно, че ги съсипвам, но и не ми е достатъчно, единствено да ги приложа върху картички. 


Само на мен ли ми идва да облепя стените в стаята си с такива тапети? :D


Идеята за правенето на картичките дойде от желанието ми да участвам по някакъв начин в благотворителност. Всички бройки, които направя, ще бъдат оставени в Българския червен кръст, а оттам, ще украсяват масите на някой коледен благотворителен базар. 


Тепърва ми предстои основното правене на картички. 
Нямам търпение да започна. 
хх




You Might Also Like

0 коментара