Всичко, всичко от Никола Юн - ревю

18:04


Книга: Всичко, всичко
Автор: Никола Юн
Издадена: 2016г., издателство "Ибис"
Жанр: young-adult, romance
Оценка★★★☆☆

“prom·ise (ˈpräməs) n. pl. -
 es. 1. The lie you want to keep. [2015, Whittier]” 

Всичко, всичко” е роман, бързо набрал популярност. Много от нас очакваха превода и възможността да я държат в ръцете си,  а сега след цялата шумотевица и след прочита, усещам себе си като читател, очаквал много повече от историята. Ето какво прави голямата реклама с големите очаквания. :D

Забелязвам колко много от блогърите препоръчваха, обичаха и хвалеха книгата, но аз няма да вляза в тази категория. За основна причина ще отбележа фактът, че аз не съм целевата аудитория на тази книга.

„Всичко, всичко” ме въведе в първата глава плавно, редовете се четяха леко, половината от страниците са интерактивно написани (нещо, което истински ми хареса) и преди да се усетя, вече бях прехвърлила 80 страници. Изказът на писателката е приятен на доста от местата, дори прегънах няколко страници в чест на добрите цитати. За мое съжаление обаче – онова, което намирах за сладко в историята от началото и което ме караше да разлиствам страниците скорострелно, изведнъж се превърна в прекалено сладникаво.



Истината е, че очаквах много повече.

Като се започне от това, че героите ми се струваха безлични и противоречиви в много от главите, диалозите някак посредствени и разговори от тип „между впрочем” и се стигне до възможно най-предсказуемите развръзки. От тук идва и фактът, че финала на книгата буди въпроси за страшно много от нелогическите връзки. Не мога да кажа повече, тъй като ще разваля сюжета, но предполагам, ако сте я прочели, ще разберете за какво говоря.

Този роман е типичен пример за тези автори, за които съвсем ясно и отчетливо се вижда, че са родени с талант да пишат. Както споменах – има хубави цитати, често мислите на Маделин са on point и те карат да чувстваш нещо, идеята за изрисуваните страници и кореспондеция под формата на имейли, също са свежест в литературата.

Думите са подредени добре, историята не. И най-мразя, когато това се случва. :D

You Might Also Like

0 коментара