Office outfit diaries

16:27


            От както се помня (а аз помня ситуации в живота ми от двегодишна насам :D) винаги съм си мечтала един ден да бъда част от офис средата. В главата ми съм си рисувала какви ли не сцени: от първите мечти да нося черни, строги кейсове, през тинейджърската ми любов към coffee mugs-овете, до настоящата ми любов към матовите червила. И независимо колко съм пораснала, влечението ми към идеята – един ден с уверена походка и гордо вдигната глава – да правя бизнес на високи токчета, е останала непокътната.

            В чест на първата ми истиска работа като маркетингов и рекламен специалист, се спирам при вас с първа порция от едни запланувани бъдещи постове, свързани с успеха, красотата на the girl power и селфмотивацията.

            Често сутрин преди работа обичам да се снимам, особено когато в огледалото кимам одобрително на подбраните ми дрехи за деня. С това и във вторник сутрин тази седмица ми се роди идеята да си направя дневник на облеклата, който да споделя тук с вас. Затова – ако ви е любопитно как едно опитващо се да порасне момиче – се старае по час да подбере визията, която в строги среди е желана, заповядайте да разгледате снимките!

Понеделник:  класически черно




            Не съм човек, който някога е носил костюми, но се опитах максимално да се доближа до представата за консервативната класика. Чисто експериментално. :D Не приемам особено присърце комбото бяла риза + черен панталон, затова добавих към визията спортен потник, водена от идеята той да е разчупващият елемент. Според мен, прилична, широкоскроена и изчистена тениска би постигнала още по-добри резултати.  Уви, нямам такава. :D

ПанталонZara
ПотникZara
СакоSecond hand store

Вторник: denim is love 



            Черният панталон е възможно най-удобната дреха, в която съм се разхождала тази година. Затова и вторник задържа любовта ми към него, този път в комбинация с дънкова риза ¾-ти ръкав. Позволих си да сложа червено червило за първи път, откакто съм в офиса. Избягвам максимално да нося червилата си на работа, защото са със суперсилна наситеност, но пък – на денима, червените устни са му половинка. :D

ПанталонZara
РизаSportmax Code
Матов гланцL’oreal Paris (Matte 407 Smoke me up)

Сряда: the darker the gray, the darker the lipstick



            Тази рокля е най-добрата ми находка от Великобритания – за само 4 паунда. :D Обожавам линията, обожавам вднигнатото деколте до поло и никога не я намирам за абсолютно завършена, ако няма поне няколко тона наситено силно червило. Не прекалих, разбира се, с наслагването му, но нямате представа колко ми се искаше. :D




Рокля Primark
Молив за устниGolden Rose

Четвъртък: карирай ме (:



            Имам много, много силна любов към карето – особено, когато е на спортна риза и в някои нюанси на черно-червено-синьо-сиво. Обърнатите маншети са задължителни, когато опре до моето носене на риза. Иначе ми е някак недовършено.

Панталон – Second hand store
Риза Tommy Hilfiger

Петък: от бяло до сиво с бургунди и злато за акцент


            Направих си тази рокля подарък за първата заплата и е най-мекото нещо на света! Чувствам се така сякаш ме прегръща и ме прави много любвеобилна.  :D На вдигнатото деколте поставих тънък златист медальон, а устните си оцветих в любимото ми за късния октомври бургунди червило.

РокляBershka
ЧервилоL’oreal Paris (Collection Exclusive by Lathitha)
Книга - "Огилви за рекламата" от Дейвид Огилви
Бабини терлички ((:



Tа, това беше работната ми седмица в дрехи! Нямах търпение да стане събота, за да споделя с вас петте аутфита. :D Ако пък и на вас постът ви е хареса, обещавам да си го превърна в традиция! :))

You Might Also Like

0 коментара