Blogmas #10: Гримът за декември

12:07


Имам няколко традиционни грима, които си нанасям, в зависимост от сезона. За мен - на всеки месец (или поне сезон) му отиват точно определени цветове. Свикнала съм януари например да нося бежови червила, през пролетта - сенки с прасковени отенъци, през лятото - предимно пудра на лицето и розово - цикламени червила, септември ми е запазен за златистите сенки, а ноември във конкретност - тъмнолилави, тъмнобургунди червила в комбинация с очна линия.


В тази връзка - на декември също не му отсъства конкретен набор от козметика. Затова в днешния пост ви представям видовете подръчни материали за лице, които използвам, за да се гримирам най-редовно този месец. Или поне да се опитам да си нарисувам Коледа на лицето :D




Кремът ми за лице и основата, които използвам, са на марката L'Oreal. По-конкретно този фондьотен ми е довереникът за покриване на лице от 2013 г. насам и едва ли скоро ще го заменя за някой друг. ;d True Match покрива изключително равномерно (особено когато е нанесен с тази гъба - апликатор) и освен това е способен да издържи на лицето ми до 6-7 часа без да нанасям повторно дори минимално количество. Не прави кожата толкова "блестяща", матира добре и най-хубавото от всичко е, че една тубичка от 30 ml издържа половин година в използване.



Както вероятно си е проличало - декември за мен означава много злато и много червено ;d За този грим поставям на очите мек златист молив, който използвам за база, а отгоре върху него комбинирам със златиста очна линия във вътрешната страна на окото. Част от нея разнасям четки, за да неутрализирам блясъка, когато грима е дневен. Разбира се, накрая завършвам с класическа черна очна линия. Също - от години насам използвам eyeliner pen от Essence. :)


Най-любимата ми част от гримирането е нанасянето на червило. От както се гримирам редовно, винаги използвам тънка четка по няколко причини - 1) много ми харесва възможността да очертавам деликатно устните си; 2) от тук и това ме устройва много повече, тъй като не обичам да слагам молив; 3) цветът се нанася по плътно и равномерно и няма нужда да притискам устните си в салфетка, за да облекча наситеността на червилото. 

Това, което използвам за декемврийския си грим, е Blake's Pure Red by L'Oreal Paris. Едно на ръка, че тази колекция е изключителна, но и това, че това червило е най-любимото ми в конкретност. Матира, застава, както си трябва и дори и при обилно хапване или пиене на напитки - пак е в състояние да се задържи върху устните по-дълго, от което и да е друго червило, което съм имала.

И воала! Това са няколкото стъпки, които предприемам, за да се впиша в цветовете на декември. Cozy and sparkly, right? :))

xx 

You Might Also Like

0 коментара