Обикновените неща

23:02


Обикновените неща

да се събудим сутрин, за да се сгушим на топло,
да спрем алармата на будилника
и да проспим сутрешните часове.

По обяд да си изпием кафето,
а студът навън да изпива усилието
да стоим по отделно.

Да броим листата на прииждащата есен,
луди и боси,
 да събираме падащите от тях.

После да се сгреем,
почти като топъл душ в 2 на обяд.
Да закусим по никое време,
да смутим и часовници, и сезони,
и есента да стане лято,
щом в очите ти засияе
усмивката на моите.

Да разхвърлим карти по леглото,
да е глупав пасианса,
да са дълги пътеките,
начертани в мечтание.

Да отворим прозореца към 00:00,
да ти честитя новия ден,
и да ми обещаеш,
че един ден ще ме заведеш на луната.

Да ти кажа, че друго ми е достатъчно –
от всеки делник да ми правиш неделя.

Да ме иронизираш, докато казваш
„и аз не деля”.

В остроумието ти да открия.
Всички  тези
обикновени неща,
които правят
азитинеобикновени.


(И аз не деля). 

You Might Also Like

0 коментара